ساعت مچی کلاسیک بند چرمی مشکی 2020 - ساعت مچی عقربه ای زنانه داتیس کلاسیک دخترانه 2020
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت مچی کلاسیک بند چرمی مشکی 2020

 

 

 

ساعت مچی کلاسیک بند چرمی مشکی 2020 همانند تمامی ساعت‌های الهام گرفته از گذشته، این ساعت نیز از مدل‌های پیشین نشأت گرفته است. مدل قدیمی دارای طراحی اسپرت و رسمی بود. در ساعت امروزی نیز سعی شده است که این انرژی به فرمت جدید در بیاید تا به دارندگان ساعت اجازه دهد که این ساعت را در مکان‌ها و مراسم‌های مختلف دست کنند.

 

 

در خرید ساعت زنانه باید به چه چیزهایی توجه کرد تا پشیمان نشویم

ساعت مچی کلاسیک بند چرمی مشکی 2020

این ساعت دارای یک بدنه فلزی پولیش شده با قطر 40 میلیمتر است.صفحه این ساعت به رنگ سفید نقره‌ای می‌باشد. شماره دقیقه‌ها هر 5 دقیقه یک بار با فونت Arabic بر روی صفحه نوشته شده است. عدد ساعت‌ها نیز با فونت Breguet-style نوشته شده است. بخشی از اعداد 3 و 9 نیز به وسیله صفحات فرعی بریده شده است. در بالای صفحه کلمه Longiness هک شده است.

 

ساعت مچی صفحه گرد بند پهن زنانه مناسب برای بانوان

 

ساعت مچی کلاسیک بند چرمی مشکی 2020

کالیبر موجود در این ساعت کالیبر L895.5 است که به صورت اتوماتیک کار می‌کند و قابلیت ذخیره انرژی به مدت 54 ساعت را دارد. قیمت این ساعت در خرده‌فروشی‌ها 3.050 دلار است.

همانند اکثر مدل‌های مجموعه Heritage شرکت لانگینس، این ساعت، شکلی کاملاً کلاسیک دارد. با وجود شباهت‌های بسیاری بین دو مدل قدیمی و جدید، طراحی جدید نیز در مدل امروزی به چشم می‌خورد. اندازه بدنه مدل جدیدتر کمی بزرگتر است (40 میلیمتر اندازه بدنه ساعت جدید است که دو میلیمتر از مدل قدیمی بزرگتر است). به علاوه جای صفحات فرعی در دو مدل عوض شده است.

 

به طور کلی ساعت جدید، به نظر ساعت محکم‌تری می‌آید. این ساعت نشان می‌دهد که این برند به تولید بهترین ساعت‌های قدیمی‌اش ادامه می‌دهد. لانگینس یکی از بزرگترین صادرکنندگان ساعت در سوئیس است که اثبات می‌کند ظاهر سنتی به فراموشی سپرده نشده، بلکه به طور کلی معیار طراحی ساعت‌های امروز است.

 

ساعت مچی عقربه ای زنانه داتیس طلایی بند نازک استیل 

 

ساعت مچی کلاسیک بند چرمی مشکی 2020